Michele Oliver w nowej funkcji w Marsie, firma chce bardziej promować różnorodność

Michele Oliver, wiceprezes ds. marketingu w Marsie, została powołana w tej firmie na stanowisko global corporate brand&purpose directora. Utworzenie tej funkcji jest związane z promowaniem przez firmę różnorodności w Ameryce Północnej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Z Marsem Michele Oliver jest związana od 23 lat. W ostatnim czasie koordynowała działania koncernu w zakresie różnorodności i integracji.

Mars w Wielkiej Brytanii opracował plan wykorzystania elementu różnorodności, aby stworzyć bardziej skuteczne reklamy, które mają walczyć ze stereotypami odnoszącymi się do seksualności, rasy, płci, niepełnosprawności czy wieku. Jak podaje firma, kampania z 2016 roku związana z osobami niepełnosprawnymi okazała się najbardziej owocną kampanią marki na rynku brytyjskim od dekady i przyczyniła się do 8 proc. wzrostu sprzedaży.

Koncern Marsa podejmował już podobne próby na rynku amerykańskim, m.in. w reklamach Skittles („Pride Month”) czy Snickersa (powiązanie z „Gay Star News”).

W marcu br. firma poinformowała o zawarciu umowy ze Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której sponsoruje krajowe reprezentacje kobiet i niepełnosprawnych w Anglii. W ramach partnerstwa będzie przeznaczać wydatki na media w ramach integracyjnego przesyłania komunikatów oraz będzie starała się zaangażować więcej kobiet i trenerów w grę.

Mars przeprowadził własne badania na całym świecie. Wynika z nich, że reklamodawcy w USA bardziej skupiają się na społeczności afroamerykańskiej, podczas gdy Wielka Brytania jest bardziej nastawiona na płeć.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK