Microsoft prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługi broni Dentsu Aegis Network

Firma Microsoft rozpoczęła przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi broni sieć Dentsu Aegis Network, pracująca dla koncernu od 2014 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Microsoft prowadzi globalny przetarg mediowy, obsługi broni Dentsu Aegis Network

Informację o prowadzonym przeglądzie budżetu mediowego potwierdził serwisowi AdAge rzecznik prasowy Microsoftu. Nie podał jednak szczegółów, zdradzając jedynie, że firma prowadzi wewnętrzną analizę w ramach normalnej działalności.

W 2014 roku Microsoft wybrał do obsługi reklamowej sieć Interpublic Group, a do obsługi mediowej - sieć Dentsu Aegis Network.

Z ramienia Dentsu planowaniem i zakupem mediów dla Microsoftu na większości rynków, w tym w Polsce, zajmuje się dom mediowy Carat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS