Microsoft sprzedał 8 mln Kinectów w 60 dni

Microsoft poinformował, że Kinect - kontroler wykrywania ruchu do konsoli do gier wideo Xbox 360 - w 60 dni od premiery sprzedał się w liczbie 8 milionów egzemplarzy.

km - źródło: Mashable
km - źródło: Mashable
Udostępnij artykuł:

Kinect miał swoją premierę na rynku amerykańskim 4 listopada, europejskim 10 listopada, azjatyckim 18 listopada, a japońskim 20 listopada. Wcześniej Microsoft podawał, że w 25 dni od premiery sprzedał ponad 2,5 miliona sztuk swojego urządzenia (więcej na ten temat).

Najnowsze dane, ujawnione na targach CES w Las Vegas przez dyrektora wykonawczego Microsoftu Steve'a Ballmera, pokazują że firma znacząco przekroczyła swój cel zakładający sprzedaż 5 milionów Kinectów do końca 2010 roku.

Osiągnięty przez koncern z Redmond wynik jest także dużo lepszy niż w przypadku konkurencyjnego produktu Sony - PlayStation Move do konsoli PlayStation 3, który debiutował w Europie i Azji 15 września, Ameryce Północnej 19 września, a w Japonii 21 października. Japońska firma podawała, że przez pierwsze dwa miesiące sprzedała ponad 4,1 miliona swoich kontrolerów.

Ballmer poinformował również, że do tej pory na świecie sprzedano ponad 50 milionów konsol Xbox 360, a liczba użytkowników usługi Xbox Live, która od listopada dostępna jest oficjalnie w Polsce, przekroczyła granicę 30 milionów.

km - źródło: Mashable
Autor artykułu:
km - źródło: Mashable
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu