Microsoft sprzedał 8 mln Kinectów w 60 dni

Microsoft poinformował, że Kinect - kontroler wykrywania ruchu do konsoli do gier wideo Xbox 360 - w 60 dni od premiery sprzedał się w liczbie 8 milionów egzemplarzy.

km - źródło: Mashable
km - źródło: Mashable
Udostępnij artykuł:

Kinect miał swoją premierę na rynku amerykańskim 4 listopada, europejskim 10 listopada, azjatyckim 18 listopada, a japońskim 20 listopada. Wcześniej Microsoft podawał, że w 25 dni od premiery sprzedał ponad 2,5 miliona sztuk swojego urządzenia (więcej na ten temat).

Najnowsze dane, ujawnione na targach CES w Las Vegas przez dyrektora wykonawczego Microsoftu Steve'a Ballmera, pokazują że firma znacząco przekroczyła swój cel zakładający sprzedaż 5 milionów Kinectów do końca 2010 roku.

Osiągnięty przez koncern z Redmond wynik jest także dużo lepszy niż w przypadku konkurencyjnego produktu Sony - PlayStation Move do konsoli PlayStation 3, który debiutował w Europie i Azji 15 września, Ameryce Północnej 19 września, a w Japonii 21 października. Japońska firma podawała, że przez pierwsze dwa miesiące sprzedała ponad 4,1 miliona swoich kontrolerów.

Ballmer poinformował również, że do tej pory na świecie sprzedano ponad 50 milionów konsol Xbox 360, a liczba użytkowników usługi Xbox Live, która od listopada dostępna jest oficjalnie w Polsce, przekroczyła granicę 30 milionów.

km - źródło: Mashable
Autor artykułu:
km - źródło: Mashable
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"