Miliard użytkowników tabletów w 2015 r., 1,5 miliarda w 2019 r.

Miliard ludzi na całym świecie będzie w tym roku przynajmniej raz w miesiącu korzystać z tabletów - prognozuje firma eMarketer.

km
km
Udostępnij artykuł:
Miliard użytkowników tabletów w 2015 r., 1,5 miliarda w 2019 r.

Globalna liczba użytkowników tabletów ma wzrosnąć w 2015 roku o 19,1 proc. W kolejnych latach przewidywany jest dalszy wzrost, do 1,51 miliarda użytkowników w roku 2019.

Co ważne, w swoich szacunkach firma eMarketer uwzględnia zarówno samych właścicieli tabletów, jak i osoby korzystające z urządzeń należących do znajomego, członka rodziny czy też z innego źródła.

grafika

Najwięcej użytkowników tabletów jest w regionie Azji i Pacyfiku. W tym roku ma ich tam być 458,7 miliona, w przyszłym przekroczony ma zostać próg pół miliarda, a w roku 2019 - już ponad 750 milionów.

Jednocześnie region ten ma niższą od światowej średniej penetrację, zarówno w przypadku odsetka internautów, jak i ogółu mieszkańców. Tutaj zdecydowanym liderem jest Ameryka Północna, która wyprzedza Europę Zachodnią. Tylko w tych dwóch regionach regularnie z tabletów korzysta więcej niż 3 na 10 użytkowników internetu.

grafika

Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne kraje, liderem są Chiny, z 276,5 miliona użytkowników tabletów prognozowanych na 2015 rok, które wyprzedzają USA (158,8 mln) oraz Indie (44,4 mln).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej