MiniMini+ nowym liderem wśród kanałów dziecięcych

W listopadzie br. wśród kanałów dla dzieci na pozycję lidera awansowało MiniMini+. Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat JimJam, z kolei najwięcej stracił kanał Boomerang.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Liderujący kanał MiniMini+ w listopadzie br. zanotował wzrost udziału o 14,2 proc. do 0,68 proc. Rok wcześniej stacja ta zajmowała czwarte miejsce. Drugą lokatę zajął Cartoon Network, którego wynik spadł o 28,7 proc. do 0,63 proc. Stacja ta rok wcześniej była liderem. Ostatnie miejsce podium należało do kanału Nickelodeon, którego udział w listopadzie br. wzrósł o 6,5 proc. i uplasował się na poziomie 0,59 proc.

Największy wzrost w segmencie w zeszłym miesiącu zanotował plasujący się na siódmej lokacie Polsat JimJam, którego udział wzrósł o 37,8 proc. do 0,38 proc. Z kolei najwięcej stracił Boomerang - udział tej stacji spadł aż o 53,7 proc. do 0,12 proc.

W grupie wiekowej 4-12 lat liderem był już jednak Cartoon Network (5,89 proc. udziału, spadek o 21,7 proc.). Drugie miejsce zajęło MiniMini+ (5,50 proc., +38,6 proc.), a trzecie - Nickelodeon (5,11 proc., - 6,0 proc.).

Także i w tym zestawieniu największym wzrostem (wynoszącym aż 89,9 proc.) pochwalić się mógł Polsat JimJam, z kolei najwięcej stracił Boomerang (57,4 proc.).

Najwięcej widzów w kanałach dziecięcych w listopadzie br. zgromadził serial „Powodzenia Charlie”, który na antenie Disney Channel obejrzało aż 246 tys. widzów. Do rankingu top 10 programów najwięcej, bo aż pięć pozycji wprowadziła jednak stacja MiniMini+. Dwa miejsca zajęły programy nadane przez Nickelodeon, zaś po jednej pozycji wprowadził wspomniany Disney Channel, a także Disney Junior i Cartoon Network.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style