Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Producent piwa Heineken zainicjował kampanię "Najlepszy kierowca" z udziałem dwukrotnego mistrza Formuły 1 Maxa Verstappena. Kierowca promuje bezalkoholowe piwo.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Mistrz Formuły 1 w reklamie Heineken

Heineken, globalny partner F1, zaprezentował dziś swoją najnowszą globalną kampanię reklamową "When You Drive, Never Drink", zatytułowaną "The Designated Driver". W kampanii występuje obecny mistrz świata F1 i ambasador Heineken 0.0, Max Verstappen. W kampanii promuje bezalkoholowe piwo i odpowiedzialne spożycie alkoholu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/heineken-nadal-inwestuje-w-rosji-wprowadzil-tam-61-nowych-produktow ##

Max Verstappen promuje bezalkoholowego Heinekena

W nowej kampanii kierowca Oracle Red Bull Racing jest przedstawiany podczas spotkań towarzyskich z przyjaciółmi i wielokrotnie wybierany do roli kierowcy, ponieważ jest "najlepszym kierowcą". Bohater spotu w sprytny sposób podkreśla, że chociaż niektórzy z najlepszych kierowców pochodzą ze świata F1, decyzja powinna opierać się wyłącznie na tym, kto nie pił, chyba że to napój bezalkoholowy.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Heineken (@heineken)

- Podczas jazdy kluczowa jest jasność i skupienie, szczególnie jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Oprócz pracy nad nadchodzącą, ekscytującą nową inicjatywą gamingową z Heinekenem o nazwie Player 0.0, jestem dumny z tego, że jako ambasador Heineken 0.0 pomagam promować odpowiedzialne picie wśród fanów sportów motorowych na całym świecie. Kręcenie tej kampanii było świetną zabawą - mówi Max Verstappen.

Max Verstappen to urodzony w Belgii, a reprezentujący Holandię dwukrotny mistrz świata Formuły 1 w sezonach 2021 i 2022.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS