MPM agd z marką Sam Cook wchodzi w segment produktów premium

Firma MPM agd S.A., producent sprzętu AGD, wprowadza do swojej oferty markę Sam Cook obejmującą urządzenia z segmentu premium. Jest to nowa linia produktów, stworzona przez kulinarnych profesjonalistów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Marka Sam Cook została zaprojektowana przez profesjonalistów z myślą o szczególnie wymagających klientach segmentu premium: począwszy od wysokiej jakości sprzętu, przez oferowanie serwisu „door to door”, aż po stylistykę opakowania. W jej skład wchodzi osiem produktów: Termo Cyrkulator sous vide, zgrzewarka próżniowa, termorobot, blender wysokoobrotowy, wyciskarka wolnoobrotowa, frytkownica beztłuszczowa FitFryer, Nutri Blender oraz mikser ręczny. Można je kupić poprzez stronę www.samcook.eu oraz w największych sieciach handlowych.

- Poszerzając ofertę o markę Sam Cook wchodzimy w nową, a jednocześnie naturalną fazę rozwoju naszej firmy. Od lat bowiem uważnie obserwujemy styl życia oraz zmieniające się preferencje konsumentów, aby na bieżąco reagować na ich potrzeby. Obecnie Polacy coraz częściej chcieliby we własnym domu skorzystać z rozwiązań i udogodnień, które do tej pory dostępne były głównie dla profesjonalistów. Oczekują w tym zakresie rozwiązań innowacyjnych i najwyższej jakości. Linia Sam Cook jest właśnie odpowiedzią naszej firmy na ten silny, nowy trend na polskim rynku - mówi Piotr Płochocki, twórca i założyciel firmy MPM agd S.A.

grafika

W najbliższym czasie firma skupi się na budowie sieci dystrybucji dla marki Sam Cook. Inauguracja urządzeń tej marki odbędzie się podczas targów Electronics Show w dniach 13-15 kwietnia w Centrum Wystawienniczym Ptak w Nadarzynie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały