Na Google+ debiutują wpisy sponsorowane

Google rozpoczął monetyzację swojego serwisu społecznościowego Google+. Odtąd profile firmowe mogą przekształcać publikowane przez siebie posty w reklamy.

tp
tp
Udostępnij artykuł:
Na Google+ debiutują wpisy sponsorowane

Firma Google poinformowała o uruchomieniu funkcji +PostAds, która pozwala stronom firmowym przekształcać opublikowane posty w reklamy AdSense. Rozwiązanie to zostało pierwotnie uruchomione w grudniu ubiegłego roku, a teraz staje się dostępne dla wszystkich. Jedynym warunkiem jest posiadanie przez stronę przynajmniej tysiąca obserwujących użytkowników.

grafika

Nowe narzędzie ma pozwolić firmom na dotarcie do znacznie większej liczby odbiorców. Promowane posty będą wyświetlane nie w strumieniu treści Google+, a na stronach www - w miejscach reklam AdSense. Mogą one mieć postać zwykłych statusów tekstowych, grafik lub klipów wideo. Google daje również możliwość promowania w ten sposób wydarzeń i konferencji w organizowanych w usłudze Hangouts. Reklamodawcy mają być rozliczani nie od liczby interakcji, a nie wyświetleń.

Dotąd mechanizm +PostAds był wykorzystywany jedynie przez wybrane firmy korzystające z Google+. Firma udokumentowała m.in. akcję z udziałem Toyoty, która w ten sposób promowała swoje treści publikowane w serwisie.

grafika
tp
Autor artykułu:
tp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii