"Najszczęśliwsi geje pod słońcem" w MTV Polska

MTV Polska zakupiła kreskówkę o przygodach homoseksualnegomałżeństwa. Serial zatytułowany "Najszczęśliwsi geje pod słońcem"pojawi się w ramówce stacji w maju. W Stanach emitował go należącydo właściciela MTV kanał dla mniejszości seksualnych Logo.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kreskówka opowiada o przygodach pary homoseksualistów Ricka iSteve`a, którzy walczą ze stereotypami, przyjętymi wspołeczeństwie. Oprócz tytułowych bohaterów w serialu występujerównież para, w której jeden z partnerów jest nosicielem AIDS orazpara lesbijek, które pragną mieć dziecko.

Jak podkreślają twórcy, serial nie zawiera kontrowersyjnychtreści, a wręcz przeciwnie - jest próbą podkreślenia potrzebytolerancji dla mniejszości seksualnych. Produkcję zrecenzowałowiele amerykańskich tytułów prasowych, w tym prestiżowy "The NewYork Times".- Tym, co zadecydowało w dużej mierze o zakupie kreskówki, jest nietyle sama tematyka poruszana w serialu, ale fakt, że jest onnaprawdę świetnie napisany i bardzo zabawny. Podobała nam sięrównież wizualna strona serialu - konwencja klocków legokontrastująca z poważnymi problemami pary gejów - mówi MonikaChojnacka - Maścianica, szef kanałów muzycznych w MTV NetworksPolska.

Jak wczoraj informowaliśmy, aktualnie MTV Polska rozważa takżeemisję programu, w którym homoseksualiści przyznawaliby się doswojej orientacji seksualnej w obecności własnych rodzin ibliskich. Koncepcja formatu została opracowana i przekazana nadawcyprzez redakcję tygodnika "Wprost". Decyzja o tym, czy taki programpojawi się na antenie stacji, zapadnie w ciągu najbliższych tygodni(więcejna ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej