„Napisz list do Świętego Mikołaja” w kampanii Chicco (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa dziecięcych akcesoriów Chicco. Akcję wspólnie z działem marketingu Chicco przygotowały firmy McCann Erickson Italia i New Age Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Emitowana od 23 listopada reklama dziecięcych akcesoriów Chicco jest utrzymana w zimowej, bożonarodzeniowej stylistyce. Kampania, prowadzona pod hasłem „Napisz list do Świętego Mikołaja”, które wskazuje na cykl spotkań ze Świętym Mikołajem organizowanych przez firmę 6 grudnia w punktach sprzedaży w całej Polsce.

Działania reklamowe będą prowadzone do 3 stycznia w sklepach, radiu, internecie oraz kinach. Globalną kreację kampanii przygotowała agencja McCann Erickson Italia, za planowanie i zakup mediów we własnym zakresie odpowiada dział marketingu Chicco, a akcję w kinach koordynuje firma New Age Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator