Neonail ma nową ambasadorkę. To znana młoda wokalistka

Zwyciężczyni programu “The Voice Kids” w TVP2, piosenkarka Sara James dołączyła do grona ambasadorek marki Neonail. Współpraca z młodą artystką ma podkreślać wartości marki: wspieranie kobiet, promowanie indywidualności i siły.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Neonail ma nową ambasadorkę. To znana młoda wokalistka

- Sponsoring Plebiscytu Superbohaterka Wysokich Obcasów, projektu #byckobieta on Tour czy prowadzenie bezpłatnych warsztatów dla Fundacji Piękniejsze Życie — to tylko kilka z dotychczas przeprowadzonych przez Neonail działań na rzecz wsparcia kobiet, które pokazują, że siła tkwi w każdej z nich — bez wyjątku. W DNA marki znajdują się również autentyczność i selfpowerment — wartości, które współdzieli Sara James. Z tego powodu jej współpraca z Neonail stała się naturalnym krokiem, który podkreśla wspólne cele i aspiracje obu stron. W podobnym tonie o dołączeniu nowej ambasadorki mówi Anna Uptas, dyrektorka marketingu Neonail. Dodaje, że determinacja Sary pokazuje, że marzenia są na wyciągnięcie ręki, jeśli tylko ma się odwagę w pełni wyrazić siebie i właśnie w tym duchu marka chce wspierać kobiety w dążeniu do własnych celów.

Sara James w branży muzycznej postrzegana jest jako jedna z najważniejszych kandydatek do miana topowych, rodzimych artystek nadchodzących lat. Szersza publiczność usłyszała o niej po raz pierwszy, gdy zwyciężyła w programie "The Voice Kids”, a następnie reprezentowała Polskę w Junior Eurovision. W 2022 roku zdobyła złoty przycisk od Simona Cowella, stając się finalistką "America’s Got Talent". Dotychczas młoda artystka współpracowała z wieloma zagranicznymi gwiazdami, a obecnie pracuje nad debiutanckim albumem. Mimo wielu sukcesów musi jednak mierzyć się z różnymi stereotypami.

— Chciałabym, żeby ludzie zrozumieli, że mój wiek nie definiuje jakości mojej pracy — przyznaje i dodaje — dla mnie paznokcie są niczym biżuteria. Uzupełniają moje stylizacje i wyrażają moją osobowość. Jako artystka opisuję muzykę kolorami, a ładne, zadbane paznokcie są nieodłączną częścią mnie. Gama kolorów lakierów Neonail daje mi wiele możliwości wyrażania siebie.

Mimo czasów równouprawnienia kobiety takie jak Sara James czy Ewa Swoboda (która do grona ambasadorek marki dołączyła niedawno) wciąż muszą mierzyć się ze stereotypami. Neonail jest tego świadome, dlatego jednym z celów marki jest selfpowerment — dawanie kobietom odwagi do ignorowania stereotypów oraz budowania własnej pewności siebie, poszukując indywidualnej drogi — zarówno w życiu, jak i w świecie urody.

Sara James w ramach współpracy z Neonail wybrała 17 ulubionych lakierów, ponieważ, jak sama przyznaje, trudno jest opisać siebie jednym kolorem. W gamie znalazły się zarówno odcienie klasyczne (jak French White), neonowe i wyraziste (Aloha Mood, What I want), jak i kolor z drobinkami (No bra club, Get attention). Lakiery są dostępne na stronie internetowej marki oraz stacjonarnie — w punktach sprzedaży marki ulokowanych w całym kraju.

Wśród ambasadorek Neonail są m.in. polska lekkoatletka Ewa Swoboda oraz Gieorginia Rodriguez, modelka i partnerka piłkarza Cristiano Ronaldo.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych