Next Infor z tematycznymi pakietami reklamowymi

Grupa Next Infor wprowadziła tematyczne pakiety reklamowe. Są one podzielone na dwie grupy: biznesowo-prawne i lifestyle’owe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Tematycznych pakietów reklamowych Grupy Next Infor z obszaru biznesowo-prawnego jest siedem: Biznes (obejmujący strony gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, di.com.pl, bizneswieszjak.pl, prawo.wieszjak.pl, prawnik.pl, prawnikow.pl i infor.pl), MSP (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, biznes.wieszjak.pl - kadry, prawo, zarządzanie i podatki, prawnik.pl, mojafirma.infor.pl, logistyka.infor.pl i infor.pl-narzędzia), Top Management (forsal.pl, biznes.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl, prawnik.pl, biznes.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl i mojafirma.infor.pl), Prawo (prawo.gazetaprawna.pl, strona główna gazetaprawna.pl; di.com.pl/informacje/Biznes_Finanse_i_Prawo, biznes.wieszjak.pl/prawo, prawnik.pl, prawnikow.pl), Księgowość (ksiegowosc.infor.pl, IPP24.pl, ISK.infor.pl, podatki.wieszjak.pl, podatki.gazetaprawo.pl, gospodarka.dziennik.pl/kalkulatory i forsal.pl/tagi/makroekonomia), Kadry (kadry.infor.pl, praca.gazetaprawna.pl, gospodarka.dziennik.pl/praca i kadry.wieszjak.pl) oraz Dom (dom.wieszjak.pl, nieruchomosci.dziennik.pl i gazetaprawna.pl - moje nieruchomości).

Natomiast pakiety lifestyle’owe są trzy: Zdrowie i medycyna (obejmujący serwisy commed.pl, zdrowie.wieszjak.pl, rynekmedyczny.pl, zdrowie.dziennik.pl, kobieta.dziennik.pl/piekna-i-zdrowa, gazetaprawna.pl/serwisy/biznes_i_zdrowie), Kuchnia (gotujmy.pl, kuchnia.wieszjak.pl, kobieta.dziennik.pl) oraz Kobieta (kobieta.wieszjak.pl, dom.wieszjak.pl, kuchnia.wieszjak.pl, gotujmy.pl, kobieta.dziennik.pl, zdrowie.dziennik.pl, rozrywka.dziennik.pl, podatki.gazetaprawna.pl, film.dziennik.pl, podroze.dziennik.pl).

- Skupiamy się na jakościowym dotarciu do wyselekcjonowanych grup docelowych - uzasadnia Filip Hołowczyc, pełnomocnik ds. internetu w Infor PL. - Obecnie Grupa Next Infor skupia kilkanaście serwisów, których wysokie sprofilowanie jest istotnym argumentem dla reklamodawców oraz daje nowe możliwości do współpracy z innymi partnerami - zaznacza.

Za przygotowanie i sprzedaż pakietów odpowiada biuro koordynacji reklamy Infor PL. Oferuje ono jednocześnie pakiet zasięgowy obejmujący wszystkie witryny z grupy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style