Nowe dodatki w 'Metrze'

3. września w dzienniku 'Metro' wystartują dwa nowe dodatki -sportowy w zasięgu ogólnopolskim pt. "Sport.pl" oraz"MetroPraca.pl" w zasięgu warszawskim.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Sportowy dodatek zatytułowany "Sport.pl" będzie ukazywał się cotydzień w zasięgu ogólnopolskim. Czytelnicy "Metra" znajdą w niminformacje o najważniejszych weekendowych wydarzeniach sportowych,podsumowanie czołowych europejskich meczy piłkarskich, informacje owystępach Polaków na światowych arenach, najświeższe wyniki istatystyki. Poniedziałkowy sportowy dodatek do "Metra" powstajewe współpracy z portalem Sport.pl.Redaktorem odpowiedzialnym zadodatek "Sport.pl" w "Metrze" jest Maciej Baranowski.

Dodatek MetroPraca.pl jest skierowany do czytelników "Metra".Jednocześnie z dodatkiem wystartuje serwis internetowy o tej samejnazwie. Dla ogłoszeniodawców została przygotowana dwumedialnaoferta rekrutacyjna uwzględniająca możliwość zamieszczania ogłoszeńw wydaniu papierowym oraz w serwisie internetowym. W pierwszymnumerze dodatku "MetroPraca.pl" znajdzie się m.in. raport "Metra" orynku pracy: gdzie jest praca dla młodych ludzi, czego mogąoczekiwać i ile zarobić w poszczególnych zawodach.

Kampania promocyjna dodatku "MetroPraca.pl" rusza 3 września iobejmie nośniki reklamy zewnętrznej (AMS), "Gazetę Wyborczą", RadioZłote Przeboje, TOK FM, Roxy FM, portal Gazeta.pl, oraz plakaty nakamizelkach i wózkach kolporterów "Metra". Kampanię reklamowąprzygotował dział promocji "Metra".

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu