Nowe kampanie produktowe sieci Era

Wystartowały kolejne odsłony kampanii reklamowej marki Era należącej do operatora telefonii komórkowej PTC prowadzonej pod hasłem "Możesz więcej"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Tym razem są to kampanie produktowe. Strategią, kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a za planowanie i zakup mediów był odpowiedzialny dom mediowy Optimum Media OMD.

Na potrzeby akcji agencja Saatchi & Saatchi Poland przygotowała 3 kampanie produktowe dla Ery Biznes, Ery dla abonentów prywatnych oraz Ery TAK TAK promujące róznego rodzaju darmowe usługi. Materiały reklamowe dla Ery Biznes w humorystyczny sposób pokazują usługę VPN, w ramach której pracownicy firmy korzystającej z tej możliwości mogą rozmawiać ze sobą za darmo. Kampania dla abonentów prywatnych promuje usługę "Darmowe wieczory", dzięki której po godzinie 21.00 abonenci mogą rozmawiać za darmo. Akcja przygotowana dla Ery TAK TAK promuje z kolei usługę Happy SMS, w której użytkownicy mają mozliwość "esemesowania" przez pół roku za darmo.

 Działania reklamowe będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych oraz przy użyciu narzędzi z kategorii ambient media.  Całość kampanii prowadzonej pod hasłem "Możesz więcej" rozpoczęła się pod  koniec stycznia i jest związana z wprowadzeniem na rynek nowych taryf dla odbiorców prywatnych i biznesowych oraz wprowadzeniem nowych usług. Celem działań reklamowych jest odświeżenie i ocieplenie wizerunku marki Era.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu