Nowe otwarcie marki Pudliszki na branżę foodservice

Marka produktów żywnościowych Pudliszki (Heinz Polska)  startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowe otwarcie marki Pudliszki na branżę foodservice

Punktem wyjścia do stworzenia nowej komunikacji było badanie opinii przeprowadzone wśród 500 szefów kuchni.  Wyniki badania przeprowadzonego dla marki Pudliszki potwierdziły jakość oferowanego koncentratu pomidorowego - poleca go aż 88 proc.  szefów kuchni.

Wprowadzenie nowego key visuala to początek działań zaplanowanych przez Pudliszki. Marka, bazując na wynikach przeprowadzonych badań, zaplanowała aktywacje dla branży gastronomicznej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pudliszki-ketchup-majonez-dania-gotowe-tak-od-100-lat-smakuja-dobre-chwile-w-reklamie-wideo ##

Nowa komunikacja została stworzona z agencją Kerris Group, która odpowiadała za wypracowanie strategii, stworzenie key visuali oraz zaproponowanie działań wspierających (badanie rynku foodservice i opracowanie raportu na jego bazie, akcje wspierające restauratorów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy