Nowości w starterach Heyah

W najbliższych dniach do oferty starterów Heyah dołączy nowystarter 'Heyah 5'. W cenie tego startera użytkownik otrzyma 1 zł nastart, a po pierwszym doładowaniu dowolną kwotą dodatkowe 5 zł dowykorzystania na połączenia i SMSy we wszystkich kierunkach orazinne usługi z oferty Heyah.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od momentu wykonania pierwszego połączenia ważność na połączeniawychodzące wynosi 1 miesiąc, na połączenia przychodzące dodatkowe 3miesiące.

Klienci, którzy kupią starter 'Heyah 20' (20 zł na start) iwykonają pierwsze doładowanie dowolną kwotą w terminie od 13sierpnia do 30 listopada br., otrzymają od Heyah dodatkowe 25%.Konto zostanie automatycznie uzupełnione kwotą 5 zł dowykorzystania na rozmowy, SMSy i inne usługi.

Wraz z wprowadzeniem nowego startera 'Heyah 5' oraz promocji "25% więcej w starterze Heyah 20" nastąpi zmiana graficzna opakowaniastarterów. Startery będą dostępne w punktach sprzedaży na tereniecałego kraju oraz w sprzedaży internetowej w Heyah eSklepie.

Niezależnie od nowej oferty wszyscy Klubowicze Heyah otrzymujądo każdego swojego doładowania bonus - dodatkowe 10% kwotydoładowania do dowolnego wykorzystania.

Promocja "25 % więcej w starterze Heyah 20" będzie komunikowanaw ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, wInternecie oraz w punktach sprzedaży. Kampanię przygotował zespółmarketingu Heyah, przy współpracy agencji G7, agencji Engine i domumediowego Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej