Pasmo z kreskówkami Nickelodeona w TVP 1

Na antenie TVP 1 pojawiło się pasmo z serialami z oferty stacji dziecięcej Nickelodeon. To efekt umowy podpisanej między firmą Viacom International Media Networks, nadawcą kanału Nickelodeon, a Telewizją Polską.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Obrandowany marką Nickelodeona blok nadawany jest w Jedynce w niedziele o 10.15 począwszy od 11 września br. Przez pierwszych sześć miesięcy widzowie oglądać w nim będą seriale „Dora poznaje świat”, „SpongeBob Kanciastoporty” oraz „iCarly”. W ciągu następnego półrocza kontynuowana będzie emisja “Dory”, obok której pokazywane będą “Pingwiny z Madagaskaru” oraz serial „Big Time Rush”.

- Dotychczas swój oznakowany blok programowy dla dzieci i młodzieży w TVP 1 miał tylko Disney, z którym współpracujemy już od 20 lat (pasmo  “Walt Disney Przedstawia” jest cały czas nadawane w soboty - przyp. red.). Biorąc pod uwagę sukcesy i popularność produkcji prezentowanych w Nickelodeonie, postanowiliśmy rozszerzyć naszą ofertę programową dla młodego widza również o te tytuły - tłumaczy Krzysztof Mielańczuk z Redakcji Repertuaru Filmowego TVP1.

- W krajach, gdzie nasi partnerzy emitują już treści Nickelodeona - na Ukrainie, w Rosji czy na Węgrzech - nasze produkcje spotkały się z dużym zainteresowaniem widzów i znacznie zwiększyły oglądalność pasm, w których były emitowane. Wierzymy, że tak stanie się również w Polsce - dodaje Izabella Wiley, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Viacom International Media Networks CEE1,

Dotychczasowa współpraca pomiędzy Viacom International Media Networks oraz TVP obejmowała emisję kilku odcinków formatu “MTV Cribs” w TVP 1 oraz kilku wydań “Comedy Central Prezentuje” i gali Viva Comet 2011 w TVP 2.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej