Pepsi: stwórz drużynę, zagraj z Ebim

Pepsi przeprowadzi przed rozpoczęciem i w trakcie mistrzostw Europyw piłce nożnej internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim",którego zwycięzcy rozegrają pokazowy mecz z udziałem EuzebiuszaSmolarka. Rozpoczynającą się na początku maja akcję będzie wspieraćkampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

1 maja na stronie pepsi.pl rozpocznie się internetowy konkurs"Stwórz drużynę, zagraj z Ebim". Do 18 czerwca internauci będąmogli tworzyć w tym portalu wirtualne drużyny piłkarskie i tworzyćich ciekawe profile zawierające takie elementy jak unikalne nazwy,hymny lub okrzyki, a także zdjęcia lub symbole. Głównym kryteriumwyboru zwycięzców wśród zarejestrowanych drużyn będzie jednakodpowiedź na zadanie im pytanie związane z piłką nożną. Do finałukonkursu przejdą dwie drużyny i to z nich podczas obozuszkoleniowego w Warszawie trener wybierze zawodników, którzy wmeczu finałowym zagrają w jednym zespole razem z zawodnikiem naszejreprezentacji Euzebiuszem Smolarkiem.

- Internetowy konkurs "Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" to w 2008roku najważniejszy element piłkarskiej kampanii Pepsi zwykorzystaniem wizerunku Euzebiusza Smolarka - powiedziałaAleksandra Kaszkowiak, senior brand manager Pepsi. - Młodym ludziomzainteresowanym futbolem, chcemy dostarczyć prawdziwych piłkarskichemocji i pokazać, że ich marzenia i sportowe ambicje mają szansę narealizację - dodała.

Od 1 maja konkurs weprze kampania promocyjna. I tak hasło"Stwórz drużynę, zagraj z Ebim" pojawi się obok wizerunku piłkarzana etykietach butelek Pepsi, na materiałach POS i nośnikach reklamyzewnętrznej (bilboardach i citylightach w 8 miastach Polski).Komunikację wspierać będzie spot telewizyjny emitowany w stacjach:Polsat, TVN, Polsat Sport, Polsat 2, TVN 7, TV 4, Discovery oraz4Fun TV. Natomiast w internecie, głównie na portalachspołecznościowych, planowana jest od 5 maja kampania banerowa ikontekstowa.

W ramach promocji Pepsi Ebi Smolarek dwukrotnie pojawi się wPolsce. Planowane są spotkania piłkarza z mediami i kibicami, atakże mecz pokazowy z udziałem zwycięzców promocji Pepsi iPiłkarskiej Reprezentacji Dziennikarzy.

Spot promocyjny z udziałem Ebiego Smolarka przygotowała agencjareklamowa BBDO Warszawa. Za działania w internecie odpowiadaagencja Digital One, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Media Direction OMD. Prowadzenie biura prasowego idziałania PR, Pepsi powierzyła agencji ComPress.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu