PHD zachowuje budżet Discovery

Dom mediowy PHD nadal będzie odpowiedzialny za planowanie i zakupmediów dla kanałów telewizyjnych należących do sieci DiscoveryNetworks.

km
km
Udostępnij artykuł:

Discovery to od blisko dekady jeden z najważniejszych klientównależącego do holdingu reklamowego Omnicom Group domumediowego.

Zwycięstwo w przetargu przychodzi dla PHD w trzy miesiące po tymjak jego nowym dyrektorem wykonawczym w USA został Scott Hagedorn,pełniący wcześniej funckję dyrektora zarządzającego w siostrzanymdomu mediowym OMD na region Wschodniego Wybrzeża.

PHD w walce o medialny budżet Discovery pokonał oddziały OMD iInterpublic Group - Universal McCann i The Martin Agency. Finałoweprezentacje w ramach uruchomionego pod koniec minionego rokuprzetargu miały miejsce przed kilkunastoma dniami w głównejsiedzibie Discovery w Silver Spring.

źródło: Adweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych