Technologie2025-04-28

Piotr Fronczewski głosem aplikacji ElevenReader

Agencja 180heartbeats + Jung von Matt przygotowała kampanię ElevenReader – nowej aplikacji ElevenLabs, która zamienia każdy tekst w naturalnie brzmiącą mowę. W kampanii wykorzystano głos i wizerunek Piotra Fronczewskiego, który jako pierwszy Polak trafił do biblioteki „iconic voices” ElevenLabs.

Aplikacja ElevenReader, która zmienia każdy tekst w naturalnie brzmiący głos, to najnowszy produkt firmy ElevenLabs – pierwszy polski jednorożec, założony w 2022 roku przez Piotra Dąbkowskiego i Matiego Staniszewskiego, który osiągnął wycenę ponad trzech miliardów dolarów, rozwijając technologię generowania głosu opartą na AI.

W tej kampanii wykorzystano głos i wizerunek Piotra Fronczewskiego, który został też pierwszym polskim Iconic Voicem dostępnym dla użytkowników z naszego kraju. Jego charakterystyczna barwa głosu nadaje nawet najbardziej technicznym treściom emocjonalny wymiar. Dzięki technologii ElevenLabs, klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy innych głosów - wliczając w to nawet takie nazwiska jak James Dean czy John Wayne.

Kampania 360° z udziałem Fronczewskiego

Kampania obejmuje szerokie spektrum działań, w tym media społecznościowe, reklamy digital out-of-home (DOOH), radio, serwis Spotify oraz współpracę z influencerami. Za produkcję materiałów odpowiadała agencja Shoot Me, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Hub.

– Zależało nam, żeby w kreacjach pan Piotr zdawał się “towarzyszyć” osobie używającej aplikacji - tak jakby był tam z nią. To ilustruje wyjątkową jakość głosu, którą oferuje aplikacja ElevenLabs – mówi Aleksander Frydrych, executive creative director w 180heartbeats + Jung von Matt. – Współpraca z ElevenLabs przy kampanii ElevenReader to dla nas możliwość pokazania, jak technologia może wzbogacić codzienne doświadczenia użytkowników. Dzięki zaawansowanej technologii TTS, treści stają się bardziej dostępne i angażujące - dodaje. 

Autor:Beata Goczał

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE(0)DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStrona GłównaNewsletter