Platform-A dociera do ponad 160 mln europejskich internautów

Należąca do AOL sieć reklamowa Platform-A swoim zasięgiem obejmujejużo ponad 160 milionów europejskich internautów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ostatniemu wejściu sieci narynki w Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii oraz Szwecji, a takżedotychczasowej obecności we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii- informuje serwis Brand Republic.

Zdaniem Brendana Condona, dyrektora zarządzającego Platrorm-AInternational, sieć jest jedyną tego typu w Europie, która mamożliwość spełnienia wszystkich potrzeb reklamodawców.

Poza Europą Platrorm-A jest obecna również w StanachZjednoczonych oraz w Japonii, gdzie funkcjonuje poprzez spółkęjoint venture z firmą Mitsui.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK