Point Group zwiększyła udział w AWR Wprost do 90 proc., chce mieć 100 proc.

Platforma Mediowa Point Group zwiększyła udziały w Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost do 90 proc. z 80 proc. i chce mieć 100 proc. tej spółki - podała PMPG w komunikacie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Spółka PMPG podała, że w czwartek zarząd podjął uchwałę o zakończeniu procesu zakupu udziałów spółki zależnej AWR Wprost i PMPG ostatecznie rozliczyła transakcję nabycia kolejnych 10 proc. udziałów w kapitale zakładowym oraz 10 proc. głosów na zgromadzeniu wspólników.

"Na podstawie przedmiotowej uchwały zarząd emitenta postanowił, iż w następującym okresie podejmie stosowne starania zmierzające do nabycia pozostałych 10 udziałów AWR Wprost stanowiących 10 proc. udziału w kapitale zakładowym AWR Wprost oraz 10 proc. udziału w ogóle głosów na zgromadzeniu wspólników AWR Wprost" - podano.

Platforma Mediowa Point Group pod koniec 2009 roku kupiła od Qebonto Holdings Limited 80 udziałów stanowiących 80 proc. Agencji Wydawniczo-Reklamowej Wprost za 8,1 mln zł.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu