Polski oddział Starcom Mediavest Group z centrum kompetencyjnym sieci SMG w Europie

DNA, dywizja działająca w ramach polskiego oddziału agencji Starcom Mediavest Group, staje się centrum kompetencyjnym w obszarach analityki i technologii dla wszystkich europejskich rynków sieci SMG.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polski oddział Starcom Mediavest Group z centrum kompetencyjnym sieci SMG w Europie

Sieć SMG w Europie będzie korzystać z kompetencji i doświadczenia polskiego oddziału DNA w zakresie modelowania atrybucyjnego oraz technologii służących do gromadzenia danych, zarządzania nimi i wykorzystywania danych w działaniach marketingowych klientów. Polskie DNA będzie również wspierać pozostałe rynki w realizacji projektów analitycznych i technologicznych dla międzynarodowych reklamodawców.

- Kierunek jaki obraliśmy, tworząc jesienią ubiegłego roku DNA w Polsce, był bardzo jasny. Chcieliśmy, by nasza zaawansowana analityka i technologie wspierały na co dzień biznes klientów, by nie były traktowane jako dodatek, ale jako integralna część wszystkich strategii, rekomendacji i projektów komunikacyjnych, które realizujemy dla naszych klientów. Dzisiaj możemy powiedzieć, że jesteśmy w dążeniu do tego celu najbardziej zaawansowanym rynkiem w całej Europie. To ogromny sukces. Nasza sieć doceniła nie tylko to, w jaki sposób analitykę wpisaliśmy w biznes klientów, ale również to, w jaki sposób zintegrowaliśmy ją z digitalem - mówi Rafał Wyszyński data & analytics director w Starcom Mediavest Group zarządzający DNA.

Decyzja o ustanowieniu w Polsce centrum kompetencji analitycznych i technologicznych dla całej sieci SMG w Europie została ogłoszona podczas dorocznego spotkania szefów DNA z kilkunastu rynków regionu Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które w ubiegłym tygodniu odbyło się w Paryżu.

DNA powstało w polskim oddziale SMG w listopadzie 2014 r. Obecnie zatrudnia kilkadziesiąt osób i pracuje dla niemal wszystkich spośród ponad 150 klientów. Odpowiada za gromadzenie danych i zarządzania nimi oraz analitykę i doradztwo w obszarach efektywnej dystrybucji treści marketingowych w kanałach paid, owned i earned oraz precyzyjnego docierania z komunikatem do pojedynczego użytkownika.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych