Problemy ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” w Heyah (wideo)

Nowe reklamy z kampanii promującej nową ofertę w taryfie Heyah (należącej do T-Mobile Polska) jako „pierwsze prawdziwe no limit” pokazują kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem. Akcję przygotowały i realizują firmy Brain, Next, Platige Image i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Problemy ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach „pierwszego prawdziwego no limit” w Heyah (wideo)

Kłopoty ze sznurówkami i pocałunkiem w reklamach Heyah mają symbolizować niespełnione obietnice nielimitowanych usług u innych operatorów telekomunikacyjnych. Oferta Heyah ma prostować te zawiłości.

Jest to kolejna odsłona kampanii reklamującej nową ofertę abonamentową Heyah, obejmującą m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nieograniczony pakiet internetowy przez 3 miesiące (zobacz szczegóły).

Kampania jest prowadzona głównie w telewizji oraz internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

 

Strategią akcji i kreacją reklam zajęła się agencja Brain, produkcją i postprodukcją spotów (w reżyserii Sebastiana Pańczyka) - studio Platige Image. Za działania w internecie odpowiada agencja Next, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych