PZU z Kapitanem Nostresem reklamuje „likwidację szkód bez przeszkód” (wideo)

Ruszyła kampania PZU z udziałem Kapitana Nostresa reklamująca usługi z zakresu likwidacji szkód. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, K2 i Starlink.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania PZU pokazuje, jak Kapitan Nostres po stłuczce zgodnie z obowiązującymi w kosmicznej flocie procedurami udaje się do psychoanalityka, który ma ocenić jego stan psychiczny po wypadku.

- Chcemy w ten lekko zabawny sposób pokazać, że w PZU mamy bezproblemową likwidację szkód oraz mocno pomocnych rzeczoznawców i likwidatorów. Dzięki temu jesteśmy firmą, na której można polegać - mówi Sylwia Bednarek, główny specjalista w biurze marketingu w PZU.

Kapitan Nostres pojawił się w komunikacji marketingowej PZU w lutym br. W poprzedniej kampanii, prowadzonej w okresie wakacyjnym, wystąpił wspólnie z agentami mocno pomocnymi (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Obecna akcja reklamowa od 16 września jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie (reklamy m.in. na Onet.pl, Gazeta.pl, Interia.pl, YouTube i tvnplayer.pl, serwis Strestest.pl, w którym od 23 września będzie można sprawdzić poziom swojego stresu), outdoor oraz punkty sprzedaży (witryny i plakaty w oddziałach PZU, spoty na ekranach POS TV).

grafika

Działania potrwają do 27 października. Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja PZL, aktywności w internecie realizuje agencja K2, a media kupił dom mediowy Starlink.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami