Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)

W pierwszej połowie br. cztery stacje radiowe z czołówki tych o największych przychodach z reklam miały wpływy mniejsze niż przed rokiem: Radio Zet, Trójka, Jedynka i Tok FM. RMF Classic i Eska Wrocław odnotowały najwyższy ich wzrost w skali roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do czerwca br. stacje radiowe zarobiły na reklamach 3,79 mld zł. Było to 5,11 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe, Kantar, bez rabatów).

Pozycję lidera zachowało RMF FM z przychodami w kwocie 1,23 mld zł (wzrost w skali roku o 19,02 proc). Nie zmieniła się dalsza kolejność w czołówce rankingu reklamowego rozgłośni radiowych, tyle że trzy kolejne – po RMF FM-stacje miały przychody niższe niż przed rokiem.

Radio Zet zmniejszyło je o ponad 4 proc., do 609,76 mln zł, Program III Polskiego Radia – o 3,29 proc. (do 224,91 mln zł), a radiowa Jedynka – o 16,73 proc. (do 105,9 mln zł).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radio-wyniki-sluchalnosci-maj-lipiec-2019-rmf-fm-jedynka,7170860293601409a ##

Mniej niż rok temu zarobiło też radio Tok FM – wpływy reklamowe tej stacji wyniosły 83,56 mln zł, czyli 6,09 proc. mniej rok do roku.

Pozostałe rozgłośnie zwiększyły przychody od kilku do kilkudziesięciu procent. Vox FM zarobiło 86 mln zł (+5,17 proc.), RMF Classic – 60,53 mln zł (+26,54 proc.), Eska Warszawa – 57,42 mln zł (+11,25 proc.), Eska Poznań – 49,18 mln zł (+15,82 pro.), Eska Wrocław – 46,99 mln zł (+20,46 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/radiozet-pl-zwieksza-przewage-nad-rmf24-pl-mocno-w-dol-eska-pl-i-polskieradio-pl-top10,7170858105542785a ##

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style