PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kancelaria premiera zwiększyła trzykrotnie nakłady reklamowe, najwięcej wydała w radiu
Kantar: Poniedziałkowe reklamy Orlenu w dziennikach warte 3,7 mln zł
Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
„Gazeta Wyborcza” zarobiła jedną trzecią więcej z reklam, „Fakt” i „Super Express” z dużymi spadkami (Top10)
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Dzienniki 25 proc. mniej z reklam. Wpływy „Faktu” i „Dziennika Gazety Prawnej” spadły o połowę, mocno w górę „Parkiet”
Jedynka 42 proc. więcej z reklam, Trójka 30 proc. mniej. Liderem RMF FM
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
Dzienniki 26 proc. mniej z reklam. „Fakt” najbardziej w dół, „Rzeczpospolita” i „Parkiet” ze wzrostami (Top 10)
W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
W styczniu spadki reklamowe we wszystkich mediach. Aflofarm tnie wydatki, mocno w górę Neonet i Media Expert (Top10)
Państwowe spółki wydają miliardy na reklamy. Dużo w TVP, mediach Karnowskich i Sakiewicza, mało w TVN i "GW"
Państwowe spółki wydają miliardy na reklamy. Dużo w TVP, mediach Karnowskich i Sakiewicza, mało w TVN i "GW"
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Więcej na reklamy piwa w telewizji, mniej w prasie i radiu. Carlsberg i Namysłów ze wzrostami, Grupa Żywiec 19 proc. w dół
Dramatyczny spadek nakładów na reklamę kinową
Dramatyczny spadek nakładów na reklamę kinową
Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)
Aflofarm w lipcu zmniejszył wydatki reklamowe o połowę. W górę Neonet, Euro-Net i Media Expert (Top10)
Browary obcięły wydatki reklamowe, tylko Kompania Piwowarska ze wzrostem
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół Media Expert i Volkswagen (Top10)
Aflofarm i Polpharma mocno zwiększyły wydatki reklamowe, w dół Media Expert i Volkswagen (Top10)
W tym roku wydatki na reklamę wzrosły o 9 proc. Aflofarm zwiększył wydatki reklamowe o połowę, a Polpharma o 40 proc.
Aflofarm i Jeronimo Martins Polska zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, spadek w outdoorze (Top 10)
Aflofarm i Jeronimo Martins Polska zwiększyły wydatki reklamowe o połowę, spadek w outdoorze (Top 10)
Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
Kantar: na reklamy przy Super Bowl wydano 435 mln dolarów
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
„Fakt” i „Gazeta Wyborcza” z największymi spadkami wpływów z reklam, tylko „Rzeczpospolita” i „Dziennik Łódzki” w górę (Top10)
Resort sprawiedliwości poza internetem promował się w ub.r. za 43,6 mln zł. 85 proc. budżetu tv wydano w TVP
Resort sprawiedliwości poza internetem promował się w ub.r. za 43,6 mln zł. 85 proc. budżetu tv wydano w TVP
„Twój Styl”, „Viva!” i „Tele Tydzień” z dużymi wzrostami wpływów reklamowych, w dół „Wprost” (TOP10)
Reklama radiowa 13 proc. w górę. RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem ZET, Trójka ze spadkiem (TOP10)
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Tylko radiowa Jedynka ze spadkiem wpływów reklamowych, RMF FM zwiększa przewagę nad Radiem ZET (Top10)
Aflofarm dominuje reklamowo wśród producentów farmaceutyków. W dół Natur Produkt Zdrovit, mocno w górę Hasco-Lek
Aflofarm dominuje reklamowo wśród producentów farmaceutyków. W dół Natur Produkt Zdrovit, mocno w górę Hasco-Lek
Kina i telewizja z największym wzrostem wpływów z reklam. Biedronka i Terg zwiększyły wydatki o ponad jedną trzecią (Top 10)
Kantar Media będzie monitorować reklamę digital out-of-home. Jest umowa ze Screen Network
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Dużo więcej na reklamy Biedronki i Media Expert. Wzrosty w telewizji i kinach, spadki w gazetach i na outdoorze (Top 10)
Radio Zet, Trójka i Jedynka ze spadkami wpływów reklamowych, RMF FM 19 proc. w górę (Top10)
Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)
Volkswagen Group wydał na reklamy dwa razy więcej niż Toyota, Fiat mocno w górę (TOP5)