PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Sieci handlowe na reklamy w radiu wydają prawie tyle co w telewizji. Lidl z dwa razy większym budżetem od Biedronki (TOP5)
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe, liderem Media Expert. W dół Saturn, który znika z rynku
Sklepy RTV/AGD zwiększyły wydatki reklamowe, liderem Media Expert. W dół Saturn, który znika z rynku
RMF, Polsat, Kantar Media, TV Republika, Agora i Exatel wśród uczestników dialogu z KRRiT o nowym badaniu
Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska
Maspex, eurobank, USP Zdrowie, Mastercard, Double Check, Kantar Media i Kancelaria Adwokacka Filip Łukaszewicz członkami IAA Polska
RMF FM zarabia najwięcej z reklam. Radio Zet, Trójka i Jedynka z mniejszymi wpływami w I połowie br. (analiza)
RMF FM zarabia najwięcej z reklam. Radio Zet, Trójka i Jedynka z mniejszymi wpływami w I połowie br. (analiza)
VW Group Polska, Kino Świat i Polkomtel z największym wzrostem wydatków na reklamę w I połowie br. (analiza)
VW Group Polska, Kino Świat i Polkomtel z największym wzrostem wydatków na reklamę w I połowie br. (analiza)
„Życie na gorąco” i „Viva” z największymi wzrostami przychodów reklamowych (analiza)
„Życie na gorąco” i „Viva” z największymi wzrostami przychodów reklamowych (analiza)
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
Rosną wpływy reklamowe TOK FM, Vox FM i Trójki. Liderem RMF FM (Top 10)
Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem
Ubezpieczyciele zmniejszyli wydatki reklamowe prawie o połowę, PZU liderem, Nationale Nederlanden z największym spadkiem
Sieci handlowe zwiększyły wydatki reklamowe o jedną trzecią. Liderem Lidl, Kaufland z największym wzrostem
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
„Gazeta Wyborcza” z największym spadkiem wpływów z reklam (analiza)
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
Zmalały wpływy reklamowe Radia ZET, najbardziej w górę VOX FM i Trójka (TOP 10)
Rosja stawia na rodzime firmy telemetryczne, nowe przepisy wypychają z rynku TNS i Kantar Media
Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik
Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik
Największe firmy badające media tworzą Porozumienie Badaczy Mediów
Żywiec Zdrój przed Nestle Waters i Maspexem w wydatkach na reklamy wody
Żywiec Zdrój przed Nestle Waters i Maspexem w wydatkach na reklamy wody
Agnieszka Kieszczyńska dyrektorem sprzedaży Kantar Media
Agnieszka Kieszczyńska dyrektorem sprzedaży Kantar Media
Infor Biznes rezygnuje z Kantar Media. „‘Dziennik Gazeta Prawna’ bez spadku wpływów reklamowych”
Infor Biznes rezygnuje z Kantar Media. „‘Dziennik Gazeta Prawna’ bez spadku wpływów reklamowych”
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto” (Top 10)
Dzienniki 14 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto”
Mniej na reklamy telekomów, samochodów, podróży i odzieży. W górę FMCG, handel, finanse i handel (raport za I poł. 2013)
Rosną wydatki reklamowe w telewizji. Najbardziej w TVN, TVP2 i AXN (TOP 10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień”, „Party” i „Gala” więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
Radio ZET więcej z reklam, RMF FM i Polskie Radio w dół (TOP 10 w I poł. 2013)
„Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” ostro w dół
Aflofarm, Unilever, T-Mobile i Orange mniej na reklamę. Mocno w górę Lidl, Żywiec i USP (Top 22)
PZU o 580 proc. więcej na reklamę. W górę AXA, ING i Liberty, w dół Proama i Ergo Hestia (Top 14)
TVN i TVP więcej z reklam, mocno w górę Polo TV i TVN 7 (TOP 10)
RMF FM i Polskie Radio sporo mniej z reklam, w górę Radio ZET i Tok FM (TOP 10)
Polkomtel, Nestlé i Tesco z większymi wydatkami reklamowymi, w dół Aflofarm i Unilever (TOP 10)
„Twój Styl” i „Claudia” coraz więcej z reklam, ostro w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)
Rekordowe spadki reklamowe gazet. „GW” i „Polska” 20 proc. w dół, „Rz” - 38 proc. (TOP10)