Z danych Kantar Media wynika, że w okresie od stycznia do września br. w polskich rozgłośniach radiowych wyemitowano 9,37 mln spotów reklamowych. To 4,7 proc. więcej w porównaniu do tego samego okresu 2024 roku. Wtedy było ich 8,948 mln.
Najwięcej reklam pochodziło od Media Expert – dokładnie 659 460 (wobec 819 818 przed rokiem).
Drugi w tym zestawieniu Lidl Polska zlecił emisję 329 975 spotów (rok wcześniej 362 644). Podium zamyka Euro RTV AGD z liczbą 263 593 reklam (przed rokiem 353 798).

Kolejne marki w zestawieniu to: Allegro – 220 972 spotów (rok wcześniej 189 252), Kaufland – 93 187 (182 171), Lotto – 151 740 (168 293), Biedronka – 180 978 (137 649), Netto – 143 992 (121 965), Agata Meble – 99 315 (116 655) i Castorama – 59 662 (111 427).










