Tok FM i Radio Zet z największym wzrostem wpływów reklamowych. W dół RMF Classic i Eska (Top10)

W okresie od stycznia do sierpnia br. wydatki reklamowe w radiu wzrosły w porównaniu do tego samego okresu ub.r. o 3,7 proc. Największe wzrosty odnotowały w tym okresie Tok FM i Radio Zet. Mniej na reklamach zarobiły z kolei RMF Classic, Eska Poznań i Eska Warszawa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W okresie od stycznia do sierpnia br. cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych wyniosły 5,37 mld zł. Było to 3,7 proc. więcej w porównaniu do analogicznego okresu 2019 roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).

Niezmiennie liderem przychodów z reklam wśród rozgłośni radiowych jest RMF FM. Stacja w omawianym okresie zarobiła nieznacznie więcej niż przed rokiem – 1,66 mld zł.Drugie na podium Radio Zet zwiększyło przychody z reklam o 9,4 proc., do 949,6 mln zł, a trzecia na podium radiowa Trójka zmniejszyła je w skali roku o 0,9 proc., do 299,6 mln zł.

Wpływy reklamowe radiowej Jedynki wyniosły 153 mln zł (wzrost o 6,9 proc.),  Vox FM - 125,6 mln zł (wzrost o 9,4 proc.), Tok FM – 125,3 mln zł (wzrost o 10,1 proc.), Eski Wrocław – 68,9 mln zł (wzrost o 8,7 proc.).

Mniej na reklamach zarobiły z kolei Eska Warszawa – 73,9 mln zł (spadek o 2,5 proc.), RMF Classic – 65,9 mln zł (spadek o 15,3 proc.) i Eska Poznań – 62 mln zł (spadek o 6,3 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji