Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat

Firma Muscat rozpoczęła kampanię promującą okulary dziecięce Ellis. Bohaterami reklam są dzieci, które mimo różnych przypadłości zdrowotnych są wesołe i pełne energii. Akcja jest realizowana pod hasłem „Widzimy więcej”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosne dzieci z zespołem Downa i chorobami w kampanii okularów Muscat

Kampania jest oparta na zdjęciach kilkorga dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Zmagają się one z poważnymi przypadłościami zdrowotnymi: poważnymi chorobami (m.in. nowotworem) oraz zespołem Downa. Ale na zdjęcia są pełne energii, radości i siły, co ma podkreślać, że codzienne trudności nie przysłoniły im dziecięcej beztroski.

grafika

Akcja ma zachęcać, żeby w natłoku codziennych obowiązków próbować dostrzegać nie tylko to, co powierzchowne i związane z wyglądem, lecz także dobro i szczęście u różnych ludzi. Podsumowuje to hasło „Widzimy więcej”.

grafika

W kampanii promowane są okulary dla dzieci Ellis, które firma Muscat właśnie wprowadza do sprzedaży. Są to pierwsze okulary dziecięce w jej ofercie.

Muscat 50 zł z każdej sprzedanej pary okularów z tej kolekcji przekaże na wsparcie potrzebujących dzieci, które wzięły udział w kampanii (na ich indywidualne konta lub opiekującej się nimi fundacji). Taka akcja potrwa do końca marca.

grafika

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Jakub Stanek, stylizacje przygotowane zostały przez Kas Kryst, a o fryzury i make up zadbała Iza Kućmierowska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"