RDC rusza w wakacyjną trasę po Mazowszu

Polskie Radio RDC rusza z wakacyjną akcją „Odkrywamy Mazowsze”, w ramach której dziennikarze rozgłośni odwiedzą ponad 20 miejscowości.

łb
łb
Udostępnij artykuł:

Podczas „Odkrywania Mazowsza” rozgłośnia przybliży mieszkańcom aktualny charakter radia i przygotowany dla nich lokalny program. Dziennikarze zaproszą również do rozmowy na antenie przedstawicieli urzędów, instytucji i placówek, a także zaangażowanych w życie miasta animatorów i artystów.

W ramach trasy wóz transmisyjny i plenerowe studio radiowe pojawią się m.in. w Broku, Sierpcu, Sannikach, Kobyłce, Kozienicach, Legionowie i Mławie. Akcja potrwa do końca września. Dla słuchaczy odwiedzających namiot RDC przygotowane zostały liczne konkursy z nagrodami.

- Jako rozgłośnia regionalna, RDC chce być blisko ludzi i ich spraw. Przez całe lato będziemy towarzyszyć słuchaczom podczas najważniejszych dla nich wydarzeń, tym samym promując różnorodność kulturalną i turystyczną Mazowsza - mówi Jolanta Kaczmarek, prezes RDC.

Nazwa akcji „Odkrywamy Mazowsze” nawiązuje do konkursu, który codziennie odbywa się w paśmie „Markowy Program”.

Z danych Radio Track wynika, że w okresie od grudnia 2014 roku do maja 2015 roku udział RDC w rynku radiowym w Warszawie wyniósł 1,3 proc. (zobacz wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]