Reklama „Call of Duty” z wirtualnym Kevinem Spacey’em hitem internetu

W udostępnionym zwiastunie kolejnej części „Call of Duty”, popularnej serii gier z gatunku FPS, główną rolę odgrywa Kevin Spacey. W ciągu kilku dni od premiery w serwisie YouTube reklama zanotowała ponad 14 mln wyświetleń.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Znany między innymi z wyprodukowanego przez Netflix serialu „House of Cards” aktor w zwiastunie „Call of Duty: Advanced Warfare” wciela się w rolę głównego czarnego charakteru. Nagranie jest zlepkiem scen wyciętych z gry, którym towarzyszy monolog Spacey’ego krytykującego demokrację, społeczeństwo oraz obecny porządek świata.

Kevin Spacey ma zagościć również w samej produkcji, gdzie wcieli się w szefa prywatnej firmy militarnej sprzeciwiającej się amerykańskiemu rządowi. Jak wskazuje zwiastun, gra zostanie utrzymana w futurystycznej konwencji, a więc jej akcja będzie się rozgrywać w niedalekiej przyszłości.

Za kreację reklamy odpowiada agencja The Ant Farm.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy producenci gier angażują znanych aktorów do udziału w swoich projektach. W ubiegłym roku Willem Defoe oraz Ellen Page wystąpili w „Beyond: Two Souls”. Natomiast Sam Worthington zapowiadał jedną z poprzednich części „Call of Duty” o podtytule „Modern Warfare 3”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]