Reklama „Call of Duty” z wirtualnym Kevinem Spacey’em hitem internetu

W udostępnionym zwiastunie kolejnej części „Call of Duty”, popularnej serii gier z gatunku FPS, główną rolę odgrywa Kevin Spacey. W ciągu kilku dni od premiery w serwisie YouTube reklama zanotowała ponad 14 mln wyświetleń.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Znany między innymi z wyprodukowanego przez Netflix serialu „House of Cards” aktor w zwiastunie „Call of Duty: Advanced Warfare” wciela się w rolę głównego czarnego charakteru. Nagranie jest zlepkiem scen wyciętych z gry, którym towarzyszy monolog Spacey’ego krytykującego demokrację, społeczeństwo oraz obecny porządek świata.

Kevin Spacey ma zagościć również w samej produkcji, gdzie wcieli się w szefa prywatnej firmy militarnej sprzeciwiającej się amerykańskiemu rządowi. Jak wskazuje zwiastun, gra zostanie utrzymana w futurystycznej konwencji, a więc jej akcja będzie się rozgrywać w niedalekiej przyszłości.

Za kreację reklamy odpowiada agencja The Ant Farm.

Nie jest to pierwszy raz, kiedy producenci gier angażują znanych aktorów do udziału w swoich projektach. W ubiegłym roku Willem Defoe oraz Ellen Page wystąpili w „Beyond: Two Souls”. Natomiast Sam Worthington zapowiadał jedną z poprzednich części „Call of Duty” o podtytule „Modern Warfare 3”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"