Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2

Biuro Reklamy TVP rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Najwyżej wyceniono reklamy przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz przy meczu piłkarskim Pucharu Hiszpanii w TVP1.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blisko 83 tys. zł za reklamę przy "M jak miłość" w TVP2
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

82,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy serialu "M jak miłość" w TVP2. Na 72,2 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy transmisji z meczu piłkarskiego Pucharu Hiszpanii, który TVP1 pokaże 5 kwietnia.

Spot przy "Wiadomościach" kosztuje 47,1 tys. zł w niedzielne wieczory i do 55,9 tys. zł dla emisji w dni powszednie.

Za reklamę przy prognozie pogody trzeba zapłacić 60,3 tys. zł w niedziele i 50 tys. zł w dni robocze. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 53,9 tys. zł i 39,2 tys. zł.

Na 53 tys. zł wyceniono spoty przy serialu "Polowanie na ćmy" w TVP1, a na 32, 5 tys. zł - przy "Ojcu Mateuszu". Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku reklamowym przy serialu "Korona Królów" zapłacą 31,2 tys. zł, a przy "Komisarzu Aleksie"  - 26,5 tys. zł.

W święta Wielkanocne TVP1 pokaże program "Rolnik szuka żony" - spot przy nim kosztuje 53,2 tys.zł. Telewizyjna Jedynka będzie w kwietniu transmitować mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów - w tym przypadku za spot trzeba zapłacić 60,7 tys. zł.

W TVP2 najwyższe stawki reklam - oprócz wspomnianego już "M jak miłość" - mają seriale. 62,3 tys. zł kosztuje reklama przy "Na sygnale", 52,6 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy "Na dobre i na złe" i 52,4 tys. zł - przy "Barwach szczęścia".

Spot w paśmie przy sobotnim show "The Voice Kids" wyceniono na 53,4 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv rozpoczęło sprzedaż reklam na kwiecień. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej