RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET dalej pnie się w górę

W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, a Radio ZET zaliczyło kolejny wzrost - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
RMF FM liderem słuchalności. Radio ZET dalej pnie się w górę

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie wrzesień-listopad br. w grupie wiekowej 15-75 lat wynosi 29,2 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok do roku wynik stacji zmalał o 0,5 pkt. proc.

Na drugim miejscu jest Radio ZET z udziałem wynoszącym 15,2 proc. Oznacza to wzrost o 1,4 pkt. proc. - najwyższy ze wszystkich badanych stacji. To już kolejna fala Radio Track od stycznia br., w którym stacja Eurozetu zwiększa swój udział. W efekcie Radio ZET może pochwalić się najlepszymi wynikami od 10 lat.

Ostatnią pozycję na podium zajmuje Radio Eska. Jego udział w rynku w analizowanym okresie wyniósł 7,2 proc. (spadek o 0,3 pkt. proc.).

Dalej znalazła się radiowa Jedynka z udziałem wynoszącym 4,4 proc. Rok wcześniej jej wynik to było 5 proc. Słuchalność regionalnych stacji Polskiego Radia zrzeszonych w Audytorium 17 wyniosła 4,2 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu