RMF24.pl w nowej odsłonie

Serwis informacyjny RMF24.pl od września br. otrzymał nowy layout, pojawiły się w nim nowe podstrony, a niebawem witryna wzbogaci się o blogi i felietony znanych osób.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Po zmianach szaty graficznej w serwisie jest więcej zdjęć, a menu główne stało się bardziej przejrzyste. Tuż obok najważniejszych informacji dnia umieszczono player z możliwością odsłuchania najnowszego antenowego wydania serwisu informacyjnego. Na stronie można także odsłuchać inne programy informacyjne RMF FM.

W serwisie RMF24.pl znajdzie się także więcej opinii i komentarzy, w tym felietony i blogi znanych polityków, publicystów i młodych naukowców (ich nazwisk redakcja jeszcze nie ujawnia).

W zakładce “Gorąca Linia RMF FM” pojawiła się podstrona - “Interwencja RMF FM”. Znajduje się na niej formularz, gdzie słuchacze mogą zgłaszać swoje problemy. W każdy piątek w “Faktach” RMF FM omawiany będzie jeden z nich, a dziennikarz opiszą sposób, w jaki pomogli go rozwiązać

Na kolejnej nowej podstronie (zakładka “Tylko w RMF24”) będzie można zgłaszać i wybierać w głosowaniu miejscowości, które powinni odwiedzić dziennikarze RMF FM w sobotnich “Faktach z Twojego Miasta” (więcej na ten temat).

W czerwcu br. RMF24.pl zanotował 787 tys. użytkowników i 5,67 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne dane).

grafika
pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS