Rozgłośnia i Star Media dla mebli Kler

Agencja reklamowa Rozgłośnia i dom mediowy Star Media będą odpowiadać za działania reklamowe firmy meblarskiej Kler. Zlecenie zdobyły w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozgłośnia zajmie się obsługą kreatywną marki Kler. W drugim etapie przetargu dotyczącego tego zlecenia wygrała z GPD Advertising. Tym samym kontynuuje tegoroczną współpracę z firmą.

Natomiast Star Media będzie odpowiadać do końca przyszłego roku za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii mebli Kler. Ponadto zajmie się koordynacją takiej obsługi w Czechach, którą realizować będzie jego firma partnerska Euro - Agency. W finale przetargu na to zlecenie Star Media pokonał PanMedia Western. Poprzednio Kler obsługiwał mediowo Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator