S4 wygrało przetarg Géant Polska

Agencja Reklamowa S4 wygrała przetarg na całoroczne działania reklamowo-marketingowe pod hasłem - 10. urodziny Géant Polska.

sc
sc
Udostępnij artykuł:

Przez cały rok odbędzie się szereg akcji promocyjnych, których punkt kulminacyjny planowany jest na październik. S4 jest odpowiedzialne za strategię, kreację, organizację eventów oraz wszystkich działań pro-sprzedażowych. Do komunikacji ww. działań planuje się wykorzystanie: prasy, radia, nośników outdoorowych, Internetu oraz wszelkiego rodzaju materiałów POS.

Agencja Reklamowa S4 współpracuje z Géant Polska od grudnia 2004. Dotychczas uczestniczyła w realizacji programu lojalnościowego (katalogi lojalnościowe, mailingi do klientów oraz materiały POS), przygotowała komunikację marketingową do programu Géant Podróże oraz zrealizowała akcję promocyjną - 9 urodziny Géant (październik 2005). Obecnie S4 realizuje akcję 2 urodziny karty lojalnościowej Géant.

sc
Autor artykułu:
sc
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej