Saatchi & Saatchi X pozyskała nowego klienta

Saatchi & Saatchi X będzie obsługiwać markę Finlandia w zakresie działań shoppermarketingowych.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja shoppermarketingowa Saatchi & Saatchi X rozpoczęłą współpracę z firmą Brown – Forman Polska przy obsłudze marki wódki Finlandia. Umowa przewiduje realizację w 2006 r. przez Saatchi & Saatchi X trzech kampanii shoppermarketingowych dla Finlandii. Pierwsza akcja, która rozpocznie się w maju będzie związana z wprowadzeniem na rynek nowego produktu w portfolio marki: Finlandii Grapefruitowej.

„Działania w sklepach są, obok akcji w pubach i restauracjach oraz działań BtoB, głównym kanałem komunikacji dla takiego produktu jak wódka. Saatchi & Saatchi X będzie realizowała dla Finlandii działania nie tylko w sklepach, ale także w innych punktach styku między produktem, a kupującym. Będziemy to robić przy użyciu szerokiej gamy autorskich narzędzi zarówno badawczych jak i strategicznych dedykowanych do projektowania i wdrażania działań z zakresu Shopper Marketingu” – mówi Marcin Bełza, Account Director w Saatchi & Saatchi X.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych