Safari i Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, w dół przeglądarka Androida i Opera Mini

Safari i mobilna odsłona Chrome - najpopularniejsze przeglądarki internetowe wykorzystywane w telefonach komórkowych i tabletach - kosztem konkurencyjnych aplikacji zwiększyły w lipcu 2015 r. swój udział w rynku.

km
km
Udostępnij artykuł:
Safari i Chrome w górę na urządzeniach mobilnych, w dół przeglądarka Androida i Opera Mini

Z danych Net Applications wynika, że w lipcu br. Safari miała 42,44 proc. udziału w rynku - o 0,78 pkt. proc. więcej niż w czerwcu. Większy wzrost - z 32,09 proc. do 33,24 proc. - zanotowała w tym samym czasie druga w zestawieniu mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome.

Straciły natomiast kolejne w rankingu: przeglądarka wbudowana w system Android (z 13,85 proc. do 12,86 proc.) i Opera Mini (z 6,87 proc. do 5,48 proc.). Ponadto zyskał piąty Internet Explorer (z 2,26 proc. do 2,47 proc.).

grafika
grafika

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style