Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich bohaterami drugiej odsłony Pepsi Taste The Beat

„Nigdy Sam" to druga, po „Tam gdzie Wy" (Kali, Klaudia Szafrańska, PlanBe), muzyczna odsłona projektu Pepsi Taste The Beat. Za projekt Pepsi odpowiadają Warner Music Poland, Ewenement Workshop, OMD Media Direction, Papaya Films, Artegence i BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sarius, BARANOVSKI, Jakub Józef Orliński, Sir Mich bohaterami drugiej odsłony Pepsi Taste The Beat

„Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi Taste The Beat. W drugiej kolaboracji artystycznej pojawili się: topowy polski raper Sarius, popowy artysta BARANOVSKI oraz nagradzany na całym świecie kontratenor Jakub Józef Orliński.

Ta nieszablonowa produkcja jest kolejnym elementem platformy muzycznej, której pełny obraz widzowie otrzymają już niebawem. Z nietypowych połączeń artystycznych powstaną jeszcze dwa utwory. Za produkcję wszystkich czterech singli odpowiada Sir Mich.

Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.

Wydawcą utworu jest Warner Music Poland, a za realizację klipu w reżyserii Marcina Starzeckiego odpowiada Papaya Film

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały