Schulz Brand Friendly ze stałą obsługą Cedrobu i Gobarto

Agencja Schulz Brand Friendly będzie na stałe obsługiwać reklamowo marki wędlin Cedrob i Gobarto należące do Cedrob SA. Dla drugiej z nich zrealizowała już w ub.r. dwie kampanie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Schulz Brand Friendly dla marek Cedrob i Gobarto będzie zajmować się tworzeniem strategii i kreacji oraz planowaniem i realizacją działań reklamowych. Agencja i firma Cedrob SA nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

W ub.r. Schulz Brand Friendly przygotowała dla Gobarto dwie kampanie, z których ostatnia była prowadzona w okresie bożonarodzeniowym pod hasłem „Wszystkiego najsmaczniejszego” (więcej o niej). Przedłużenie na stałe współpracy z agencją wynika z dobrych wyników tych akcji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej