Sebastian Bryks: z Havas Warsaw do Heart&Brain

Sebastian Bryks objął stanowisko szefa działu consumer engagement w agencji Heart&Brain. Wcześniej był związany z MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz grupą OS3.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bryks poprowadzi w Heart&Brain dział consumer engagement i będzie odpowiedzialny za koordynacje procesów takich jak planowanie kanałów dotarcia do konsumentów, komunikacje w mediach społecznościowych oraz tworzenie aktywacji w mediach cyfrowych.

Bryks ma 5-letnie doświadczenie w reklamie zdobyte w agencjach MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz w grupie OS3. Przez ten czas współtworzył kampanie dla takich marek jak Ballantine’s, Nutella, TicTac, Lotos, ING czy Seat.

Ponadto prowadzi bloga bryks.it, na którym porusza tematy związane z digital marketingiem oraz nowymi mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style