Sebastian Bryks: z Havas Warsaw do Heart&Brain

Sebastian Bryks objął stanowisko szefa działu consumer engagement w agencji Heart&Brain. Wcześniej był związany z MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz grupą OS3.

km
km
Udostępnij artykuł:

Bryks poprowadzi w Heart&Brain dział consumer engagement i będzie odpowiedzialny za koordynacje procesów takich jak planowanie kanałów dotarcia do konsumentów, komunikacje w mediach społecznościowych oraz tworzenie aktywacji w mediach cyfrowych.

Bryks ma 5-letnie doświadczenie w reklamie zdobyte w agencjach MullenLowe Warsaw, Havas Warsaw/Havas PR oraz w grupie OS3. Przez ten czas współtworzył kampanie dla takich marek jak Ballantine’s, Nutella, TicTac, Lotos, ING czy Seat.

Ponadto prowadzi bloga bryks.it, na którym porusza tematy związane z digital marketingiem oraz nowymi mediami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem