Semper fidelis!

MOBY DICK Warszawa jest autorem systemu identyfikacji dla nowopowstałej instytucji samorządu gospodarczego - Polskiej Izby Produktu Regionalnego i Lokalnego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja od samego początku była aktywnie zaangażowana w tworzenie tej struktury, będąc jednym z członków-założycieli Izby. Obecnie izba została zarejestrowana. PIPRiL stowarzysza bardzo szerokie grono (ponad dwieście podmiotów) polskich producentów żywności regionalnej, lokalnej i tradycyjnej, a także osób i firm wspierających ich popularyzację. Właśnie dlatego mottem Izby stało stała się klasyczna dewiza "Semper fidelis - Zawsze wierny", rodem wprost z kresowego Lwowa.

Głównym przedmiotem działalności Izby jest identyfikacja, cetryfikowanie, wspieranie wytwarzania, pomoc we wprowadzaniu na rynek oraz w promocji produktów regionalnych i lokalnych - popularnie kojarzonych przede wszystkim w takimi produktami, jak: prawdziwy góralski oscypek, kiełbasa lisiecka, tradycyjne miody pitne czy śliwowica łącka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?