Shannen Doherty chętnie wróci pod 90210

Shannen Doherty zapewnia, że chętnie powróci na plan nowej wersjiserialu "Beverly Hills 90210".

till | contactmusic
till | contactmusic
Udostępnij artykuł:

Aktorka wystąpiła niedawno w czterech odcinkach cyklu. Jejpojawienie się na planie miało być formą podziękowania dla dawnychfanów.

Doherty nie zamierza całkiem odciąć się od produkcji i chętniestawi się na dalsze zdjęcia, jeśli jej postać zostanie ujęta wscenariuszu.

- Shannen podpisała kontrakt na cztery odcinki, które nakręciła- tłumaczy przedstawiciel gwiazdy. - To był jej sposób napodziękowanie fanom. Jeśli stacja zaoferuje jej występ w kolejnychodcinkach, chętnie rozważy tę propozycję.

Przedstawiciele stacji telewizyjnej CW zapewniają, że bylibyzachwyceni dalszym udziałem Doherty w przedsięwzięciu i perspektywadalszej współpracy z aktorką jest bardzo realna.

Oryginalna wersja serialu "Beverly Hills 90210" emitowana była wlatach 1990-2000. Shannen Doherty wcielała się w przebojowym cykluw postać Brendy Walsh.

till | contactmusic
Autor artykułu:
till | contactmusic
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS