"Share The Fun" - nowa reklama iPoda touch od Apple (wideo)

Firma Apple zaprezentowała nową reklamę telewizyjną odtwarzacza iPod touch.

km
km
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot promujący produkt firmy z Cupertino nosi tytuł "Share The Fun" i skupia się na społecznościowych funkcjach iPoda touch.

Występujące w reklamie nastolatki czatują, grają wspólnie w gry wideo i umieszczają wpisy na Twitterze, a wykorzystują do tego takie funkcje odtwarzacza jak iMessage, Game Center i FaceTime.

Tło dźwiękowe spotu stanowi utwór "Tongue Tied" zespołu Grouplov. Za kreację reklamy odpowiada stale współpracująca z Apple agencja TBWA\Media Arts Lab.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami