W spotach z kampanii Dominik Strzelec jako reporter pyta właścicieli firm, jaka jest najlepsza oferta usług telekomunikacyjnych. Wszyscy wymieniają T-Mobile dla firm.
Reklamy podkreślają, że w ramach obecnej promocji w taryfie proFirma Nova (z rozmowami, SMS-ami i MMS-ami w kraju bez limitu oraz nielimitowanym dostępem do internetu w cenie 109, 99 zł miesięcznie) można otrzymać atrakcyjny smartfon (np. Samsung Galaxy S7 lub Sony Xperia XZ) za złotówkę i 500 zł zniżki na kolejny sprzęt (np. tablet lub laptop przy zawieraniu kolejnej umowy z operatorem).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, prasie,internecie, radiu oraz punktach sprzedaży T-Mobile Polska (materiały POS).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/boguslaw-linda-spiewa-i-tanczy-w-reklamie-t-mobile-dla-firm ##
Kreacją i produkcją reklam ATL-owych zajęła się agencja Bridge2Fun, a materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide. Działania reklamowe w internecie wspiera Liquid Thread, aktywności w social media realizuje Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.










