Sonia Sobczyk-Grygiel: z "Dziennika Gazety Prawnej" do Polityki Insight

Sonia Sobczyk-Grygiel, dziennikarka i redaktorka "Dziennika Gazety Prawnej", dołączyła do Polityki Insight na stanowisku starszej analityczki ds. gospodarczych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Sonia Sobczyk-Grygiel: z "Dziennika Gazety Prawnej" do Polityki Insight
Sonia Sobczyk-Grygiel

Sonia Sobczyk-Grygiel specjalizuje się w tematyce gospodarczej, w tym w prawie gospodarczym, oraz politycznej. Pracę w mediach rozpoczęła w 2000 r. Szlify dziennikarskie zdobywała jako reporterka działu politycznego Polskiej Agencji Prasowej. Następnie redaktorka najpierw w dziale politycznym, potem gospodarczym PAP; pełniła tam również funkcję koordynatorki ds. legislacji gospodarczej.

Pracowała też jako dziennikarka i redaktorka w dziale opinie dziennika "Fakt". Od lutego 2021 r. była dziennikarką gospodarczą "Dziennika Gazety Prawnej".

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Sonia Sobczyk-Grygiel dołączy do działu gospodarczego, w którym pracują już Hanna Cichy, Karol Tokarczyk, Ryszard Łuczyn oraz Mateusz Fornowski.

Polityka Insight działa na rynku 10 lat, wydaje serwisy analityczne dostępne w abonamentach (PI Premium, PI Finance, PI Energy oraz PI Energy & Climate Weekly), przygotowuje opracowania, prezentacje i szkolenia na zlecenie firm, administracji publicznej i organizacji międzynarodowych oraz organizuje debaty tematyczne i konferencje. Od 2017 r. publikuje również podcasty. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały