Sony: nowy obiektyw 18–135 mm F3,5–5,6 z mocowaniem typu E

Firma Sony powiększa rodzinę obiektywów z mocowaniem typu E o nowy zmiennoogniskowy model 18–135 mm F3,5–5,6 przeznaczony do matryc APS-C.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowy, 46. w ofercie Sony obiektyw z mocowaniem typu E, oznaczony symbolem SEL18135, jest przeznaczony do korpusów z matrycą APS-C, ma uniwersalny zakres ogniskowych 18–135 mm, maksymalny otwór przysłony od F3,5 do F5,6 oraz stabilizator obrazu Optical SteadyShot.

Obiektyw wyróżnia się lekką konstrukcją. Jego wymiary to 67,2 x 88 mm, a waga - 325 g. Obiektyw oferuje 7,5x krotność zoomu optycznego. Zakres ogniskowych dla matrycy formatu APS-C wynosi 18–135 mm, co w przeliczeniu na format 35 mm daje 27–202,5 mm.

Obiektyw E 18–135 mm F3,5–5,6 OSS wyróżnia się nieprzeciętną ostrością odwzorowania obrazu w całym kadrze, niezależnie od ustawienia ogniskowej. Jest to zasługa jego kompensującej aberrację konstrukcji z jedną soczewką asferyczną i dwiema ze szkła ED (o bardzo małej dyspersji). Użytkownicy tego obiektywu mogą ponadto wykonywać zdjęcia zbliżeniowe z efektem bokeh, czyli miękko rozmytym tłem. Maksymalne powiększenie wynosi 0,29x, a minimalna odległość od fotografowanego obiektu - 0,45 m. W fotografowaniu z ręki pomaga wbudowany optyczny stabilizator obrazu.

Zmiennoogniskowy model 18–135 mm F3,5–5,6 jest również wyposażony w system AF napędzany silnikiem liniowym. Współpracuje dzięki temu z trybami zdjęć z dużą szybkością oraz funkcjami wideo wielu aparatów bezlusterkowych Sony.

grafika

Obiektyw Sony 18–135 mm F3,5–5,6 (SEL18135) będzie sprzedawany w Europie od lutego 2018 r.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały