Sprzedaż detaliczna wzrosła w Polsce o 6,7 proc., w UE - o 0,8 proc.w VIII

Sprzedaż detaliczna wyrównana sezonowo w Polsce wzrosła w sierpniu o 0,8% m/m, zaś w ujęciu rocznym zwiększyła się o 6,7%, podał we wtorek unijny urząd statystyczny Eurostat. W całej Unii Europejskiej sprzedaż detaliczna spadła o 0,3% m/m, ale wzrosła o 0,8% r/r.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

W strefie euro sprzedaż detaliczna zmniejszyła się o 0,4% m/m, ale zwiększyła się o 0,6% w ujęciu rocznym.

Spośród członków UE, których dane uwzględnia Eurostat, sprzedaż wzrosła (w ujęciu rocznym) w 10 krajach, a spadła w 9 krajach. Najwięcej wzrosła w Polsce (6,7%), Finlandii (5,5%) oraz na Łotwie (4,6%),. Największe spadki zanotowały Litwa (-6,9%), Hiszpania (-4,6%) i Bułgaria (-4,3%).

Według Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), sprzedaż detaliczna spadła w sierpniu br. o 1,6% w ujęciu miesięcznym, ale wzrosła o 6,6% r/r.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej